Sveiki ir energingi kiekvieną dieną!

Traukia kojų raumenis

Kojų mėšlungis - labai dažnai pasitaikanti problema.  Mėšlungis – ne liga, bet labai skausmingas ir erzinantis simptomas, (dažniausiai varginantisir nėščiąsias). Atsiradęs mėšlungis dažniausiai signalizuoja, kad organizmui kažko trūksta.

Mėšlungio priežastys
Dažniausia mėšlungio ir spazmų atsiradimo priežastis yra nervinė įtampa, stresas, nes tada labai padidėja magnio poreikis, o jo trūkstant, atsiranda spazmai.
Magnio poreikis ypač padidėja po ligų, operacijų, nėštumo ir žindymo laikotarpiu.
Nepatogi avalynė – taip pat dažna mėšlungio priežastis (blauzdų raumenys dėl nuolatinės įtampos pervargsta, trumpėja ir juos gali sutraukti mėšlungis).
Magnio trūkumo požymiai

Jei žmogui trūksta magnio, gali atsirasti ne tik blauzdų mėšlungis, bet ir pykinimas, vėmimas, galvos svaigimas, padidėjęs dirglumas, nuotaikų kaita, liūdesys.
Kai organizmui magnio trūksta ilgesnį laiką, gali padidėti priešlaikinio gimdymo rizika, gali sulėtėti vaikučio augimas.

Mėšlungio profilaktika

Kojų priežiūra
• Rrekomenduojama atsisakyti nepatogios avalynės, ypač avalynės aukštu kulnu ir visai be kulniuko.
• Poilsio metu sėdėti pakėlus kojas kiek aukščiau, pvz., ant pagalvėlės.
• Labai padeda kojų masažas, vaikščiojimas ant pirštų galiukų.
• Rekomenduojama kuo daugiau judėti: lankyti baseiną, daryti specialiai nėščiosioms skirtą mankštą, dažniau išeiti pasivaikščioti į parką, mišką ir pan.
• Jei kojos dažnai būna šaltos, vakare rekomenduojamos šiltos vandens procedūros, o nakčiai patartina apsimauti vilnones kojines.

Maistas

Mėšlungio profilaktikai rekomenduojama vartoti maisto produktus, turinčius kalio, kalcio ir ypač magnio.
Daugiausia kalio yra džiovintuose abrikosuose, razinose, melionuose, burokėliuose, pupose, piene, bulvėse (ypač virtose su lupenomis ar keptose orkaitėje) ir brokoliuose. Daugiausia kalcio yra įvairiose žalialapėse daržovėse: žiediniuose kopūstuose, brokoliuose,  šparaginėse pupelėse, taip pat pieno produktuose, riešutuose, kiaušinių tryniuose.
Daugiausia magnio yra saulėgražose, kviečių grūduose, riešutuose, baltosiose pupelėse, špinatuose, taip pat nemažai jo turi bananai, brokoliai, kiauliena, jautiena, lašiša, upėtakis.

Švelni ir saugi pagalba

Kai traukia kojų raumenis, o ypač nėštumo metu, rekomenduojama Šiuslerio druska Nr. 7 Magnesium phosphoricum D6. Vaistas pagamintas kaip homeopatinis preparatas, magnio koncentracija jame tokia, kaip žmogaus ląstelėje. Taip pagamintas magnis jau čiulpant tabletę patenką į tą ląstelę, kuriai jo trūksta labiausiai. Be to, Šiuslerio druskos pagerina mineralų, gaunamų su maistu, įsisavinimą. Nepageidaujamo, šalutinio poveikio nėra.
Jei vargina nuotaikų kaita, trūksta energijos, rytais ir dieną rekomenduojama dar ir Šiuslerio druska Nr. 5.


Kaip vartoti?
Rekomenduojama dozė   po  1-2 tab. 3 kartus per dieną.

Kurso trukmė
1-2-4  savaitės, kol nebevargins simptomai.


Prašome įdėmiai perskaityti pakuotės lapelį ir vaistą vartoti, kaip nurodyta. Netinkamai vartojamas vaistas gali pakenkti Jūsų sveikatai. Jei simptomai nepraeina ar atsirado šalutinis poveikis, dėl tolesnio vaisto vartojimo būtina pasitarti su gydytoju ar vaistininku. Jeigu įtariate, kad Jums pasireiškė šalutinis poveikis, apie jį praneškite savo gydytojui, vaistininkui ar Valstybinei vaistų kontrolės tarnybai prie Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos el. paštu NepageidaujamaR@vvkt.lt arba kitais būdais, kaip nurodyta jos interneto svetainėje www.vvkt.lt;  Reklamos teksto parengimo data: 2016.11.02

Pastaba: Šiuslerio druskos palengvina simpotmus ir skatina gijimą. Šiuslerio druskų terapija gali būti naudojama savigydai esant lengviems negalavimams. Jei simptomai rimti – būtina gydytojo konsultacija, kuris įvertins Jūsų būklę.